fredag 1. oktober 2010

Brette...

Dette er det siste kortet fra treffet forrige fredag, men det det tok lengst tid å få ferdig!

Det kan jammen bli for mye pirk også...



Husker ikke hva brette teknikken hetet, men dere har sikkert sett den før.

Dettte er til en konfirmant, men jeg har allikevel valgt å bruke Tilda. Tror papiret er fra Papirdesign.

De er jo ganske dekorative disse kortene, men for å være HELT ærlig, tror jeg ikke jeg lager mange av de...



Enkelt pyntet, fargelagt med Promarkere.

Den fine sommerfuglen har jeg fått av Yvonne:)


Igjen har jeg klart å glemme å snu det siste bildet!!!

Typisk.

Godt det er helg, nå skal jeg gjøre litt husarbeid, snart kommer 3 jegere hjem etter elgjakt i Trøndelag. Eldstemann og jeg har kost oss hjemme, og jeg har riktig skjemt han bort litt!


God helg!:)




14 kommentarer:

  1. Enig med deg - kortene er kjempefine, men for en jobb å pynte. Og ditt er kjempelekkert.
    Ser og Janne har meldt dere på promarkerskurs. Godt å ha noen "kjente" fra bloggverden der. Da blir det ikke så skummelt.
    Ønsker deg en god helg. Jeg sender hele gjengen min på høstferie i morgen, så drar jeg etter på onsdag. Men først 4 dager med RO og FRED.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Ble et nydelig brettekort, Ida!
    Lekkert med rosa, brunt og hvitt sammen. Tilda bare super søt:-) og koselig tekst stempel.

    Ha en fin og kreativ helg! Kos dere på promakerskurs hos Gro:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg er enig i at det virkelig er mye jobb med disse kortene...har selv også bare fulført et kort,hihi...men det ble jo et nydelig resultat da, absolutt!!! :)Ark, blomster og sommerfugl er nydelig...og denne Tildaen er en av min favoritter...hun er så søt og lekkert fargelagt er hun også! :) God helg! Klem

    SvarSlett
  4. A really wonderfull card Ida!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  5. Oi oi oi, dette er nok ikke for amatører, kjempelekkert ble det, flotte mønsterark og farger. En søt og pent malt Tilda gjør seg jo også godt på kortet ditt.

    Klem og god helg, Sissel

    SvarSlett
  6. Hi-hi, jeg satt jo ved siden av deg, og vet nøyaktig hvor pirkete du syns det var! Men jammen ble det flott og! Det gjorde seg med Tilda foran.
    Kos deg i helgen, med hele gjengen hjemme igjen! Sjøl skal jeg prøve å komme meg opp på hobbyrommet en tur...
    Klem

    SvarSlett
  7. Dette kortet er bare helt nydelig :-) Lekkert! Ha en fott og kreativ helg :-)

    SvarSlett
  8. Dette ble virkelig lekkert og stilfullt! Vil tro det er en del jobb med dette! Jeg er imponert over alle som lager kort med bretteteknikker, har liksom ikke helt tolmodighet jeg, en nå ble jeg inspiret og fikk lyst til å prøve!

    God helg:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Nydelig brettekort - tror jeg er den eneste i hele verden som nå ikke har prøvd denne teknikken!!!!

    Liker fargene dine og motivet er bare kjempesøtt.Et veldig koselig konfirmasjonskort.

    Klem :=)

    SvarSlett
  10. Nydelig, nydelig kort du har laget, Ida! Er litt arbeid med Shutter-kort ja, men det ser ho veldig inponerende ut da!;o)

    Fortsatt god helg!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  11. Nydelig kort. Den søte Tilda passer da veldig godt til en konfirmant også. Lekkert pyntet.

    SvarSlett
  12. Nydelig deg kortet. Mye jobb, men lekkert resultat. Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlett
  13. Lekkert kort, Ida. Enig med deg i at denne brettingen tar tid, men så blir det lekkert også :-) Må bare passe på at mottaker vil sette pris på det.

    SvarSlett
  14. this is such a gorgeous girly card, I love the fold...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
    Mina xxx

    SvarSlett