tirsdag 11. oktober 2011

Julekort nr 2 for okt. og stempelperm...

Det er vel ikke så mye som er vakrere enn Pion`s julepapirer?!:)
Jobben med julekortene blir jo enkel, for jeg vil ikke pynte så masse på disse.


Jeg har sydd for hånd rundt panelet, og stanset ut bokstaver fra Tim Holtz.
Enklere kan det vel ikke bli?!

Jeg har ryddet litt i stempel, og fant ut at jeg trengte 1 perm til motiv, og 1 til tekststempel.
Da fant jeg en kjekk perm på Libris, med lomme foran. Da bød det seg jo en mulighet til å pynte denne!

Jammen er Bildmålarne fine, men jeg har nok litt dilla på Tilda!:)

Da er jeg så vidt igang med planlegging og pakking til mitt første Ski-treff.
Kanskje vi sees?

Men først, korøvelse (vi synger julesanger...), musikkskole, fritidsklubb, skiskole, Fau møte, og barnevaktoppdrag. Innimellom det, litt jobb!:)

11 kommentarer:

  1. Delikat og nydelig julekort:-))

    SvarSlett
  2. Helt enig med deg i at arkene fra pion er griselekre og at de fint er motiv i seg selv:) Nydelig fargelegging du har også..Jeg kikket nedover i bloggen din og så mange superskjønne kort du har laget:) Hvor i verden holder du til?

    SvarSlett
  3. Nydelig julekort :0)
    Bestilling på Pions julepapir er sendt så eg gleder meg til å ta de i bruk.

    Ha en fin dag.
    klem Jorill

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort, så dust og delikat. :)
    Herlig stempeloppbevaring også, man må ta seg litt flid og pynte sine egne ting også. Herlig med den liggende Tildaen der, og hun er nydelig fargelagt. :)

    SvarSlett
  5. Så vakkert dette julekortet ble :-) Er helt enig i at det ikke trengs så mye pynt her. Flott forside på stempel permen :-) Høres ut som om du har noen travele dager! Blir bra med en treff helg da :-) Teller ned ;-)Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  6. Kjekt med julekort som man ikke trenger å pynte så mye. Og Pion sine trenger så absolutt ikke mye pynt for å bli flotte.
    Headeren har kommet på plass og jo, så bra.

    Sees til fredag. Klem :o)

    SvarSlett
  7. Hei Ida.
    Kjempe fint julekort. Du er så flink til å bruke bånd og sløyfer.
    Stempelpermen ble også veldig bra, Tilda er jo bare nydelig da! :-)
    Har du plastlommer med smålommer inni?

    Klem!

    SvarSlett
  8. Nydelig og nostalgisk julekort, permen var også kjempefin.
    Klem

    SvarSlett
  9. Så vakkert julekort! Pionarkene er så lekre, - jeg klarer nå alltid å ødelegge de allikevel! Du lager alt så det blir så pent! Gleder meg til helgen.

    SvarSlett
  10. I am curious to find out what blog system you are working with? I'm experiencing some minor security problems with my latest site and I would like to find something more safeguarded. Do you have any solutions?

    SvarSlett