torsdag 13. oktober 2011

Ny bok!

Nytt prosjekt med papirer fra Melissa Frances.
Disse er også for fine til å pynte for mye!:) Her har jeg laget en bok til konfirmant.

Tekster fra Stempelglede.

Søm rundt panelene. Når jeg vet hvem som skal få denne, vil jeg nok også sette navnet til konfirmanten på boka.

Inni, med Magi teksten.

Bak fremste panel, er en liten tag. Boka er fylt med et nytt perlesmykke!:)

Da får vi håpe konfirmanten blir fornøyd.

Tror jeg har klart å pakke det meste jeg trenger til Ski treffet.
Så i morgen fylles bilen med damer, papir, senger og kanskje litt vin?! <3 

7 kommentarer:

  1. For en lekker bok.
    Pakkingen er helt sikkert grei. Og har du ikke fått med alt så er jo Minnehjørnet på plass. Jeg har garantert ikke fått med alt... Men det er vel nesten heller ikke mulig.
    Nå skal jeg bake kake til treffet - Karamellkake - mmmmm.... Godt

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Det var en flott bok! Skjønner at du har tålmodighet.... Jeg prøvde en gang, men blei rimelig arg.....

    Kos dere på treff!

    SvarSlett
  3. Nydelig bok, likte så godt de små detaljene.
    Den faller nok garantert i smak:)
    Kos deg masse på Skitreffet, hadde ikke veien vært så lang skulle jeg også kommet. Kanskje noe å planlegge til neste år.Klem

    SvarSlett
  4. Vakker bok du har lagd. Jeg har også lagd kort med det papiret, og det er jo bare så nydelig. Så herlig det høres ut med treff, det har jeg aldri vært på. Kos deg masse!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  5. Såå nydelig bok, og perlesmykket så helt herlig ut. Blir jo nesten en del av pynten. :D

    SvarSlett
  6. Denne boken var virkelig nydelig, Ida. Som du sier, noen ark er rett og slett for fine til å pyntes for mye. Dette var vakkert. Takk for i helgen:) Klem

    SvarSlett
  7. Thanks for your publication on the vacation industry. I'd also like to include that if your senior thinking about traveling, it's absolutely imperative that you buy travel cover for senior citizens. When traveling, senior citizens are at high risk of experiencing a healthcare emergency. Obtaining the right insurance coverage package for the age group can safeguard your health and provide you with peace of mind.

    SvarSlett