onsdag 9. mai 2012

Til en venn!:))

Da har jeg laget et kort med Tilda, og Magnolia papirer.


Dette ble et meget enkelt kort, mest fordi jeg liker dette papiret så godt!:))
Så passer det så bra til motivet.


Swirl og blad dies er også fra Magnolia.


Hele kortet. Bak motivet er en liten tag med sløyfe.


Farget med Promarkers, med "Blendermetoden".

Da er denne dagen godt igang...kjørte mannen til bussen kl 05.10
Han skal ut på reise med jobben. Jeg klarte ikke sove igjen så klart!:))
Om en liten stund skal jeg vekke gutta, så går turen til Ikea, ønsker meg så VELDIG
litt nytt til stua!:))

Ha en fin dag!:))
Klem




9 kommentarer:

  1. Så nydelig kort du har laget her Ida :-) Er helt enig!.....kan ikke dekke til ett så flott papir, som til og med passer så perfekt til motivet! :-) Ha en god tur til Ikea :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig mønsterark, flott pyntet og søt Tilda... :-)

    Ha en flott dag!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort!!
    Veldig søtt motiv også :)

    SvarSlett
  4. Så fine papirer. Du er god på "blendermetoden" du. Stilig med taggen bak motivet.
    Heldige du som har vært på Ikea, tenker det ble en ting eller to til stua! ;-)

    SvarSlett
  5. Åå, så nydelig Ida!! Søtt kort, og du har fargelagt utrolig flott! :) Takk for herlig inspirasjon! Klem fra Marte

    SvarSlett
  6. Nydelig kort også så flott fargelagt :D

    SvarSlett
  7. Så nydelig dette kortet er! Fantastisk fargelegging og lekker pynt!
    Du spør hvor jeg har kjøpt pyntebærene. DE har fra Kort og godt, og jeg tror jeg kjøpte de hos Papirpikene( HappyHobby før)
    God helg!
    Klem fra Gro

    SvarSlett
  8. Tidlig oppe og gråter ikke, det er jenta si...:)
    Kjempefint kort, nydelig fargelagt Tilda og lekre ark.
    Håper du fant mye fint på Ikea :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  9. Thanks for your concepts. One thing we've noticed is banks along with financial institutions are aware of the spending practices of consumers while also understand that most of the people max away their own credit cards around the getaways. They properly take advantage of this specific fact and begin flooding your current inbox along with snail-mail box using hundreds of Zero APR card offers just after the holiday season finishes. Knowing that should you be like 98% of all American open public, you'll rush at the opportunity to consolidate card debt and move balances for 0 apr interest rates credit cards.

    SvarSlett