lørdag 15. september 2012

invitasjoner.

Tror jammen jeg har glemt å vise dere invitasjonene jeg laget til Sondres konfirmasjon!:))
Det er jo ett år siden, men poster det allikevel.
Konfirmanten valgte selv sort/hvit, og var veldig fornøyd med papirvalget fra Maja Design!:))


Helt enkelt, med sort og hvit bazill, Spellbinders sirkel og perler.
På baksiden er teksten, så dette er et kort med 1 side.


Alle invitasjonene er litt forskjellige, ettersom hvordan papiret skjæres. Her ser du 2, den ene med baksiden ut.

Her skinner sola idag, herlig!:))
De 3 gutta mine er travelt opptatt, så kanskje jeg får litt tid på hobbyrommet i ettermiddag.
En er hos bestefar, en er på motocross trening og minstemann skal i bursdag.
Jeg skal handle inn kioskvarer til sessongens siste klubbløp i morra.
Med årstidene forandrer aktivitetene seg. Utover vinteren blir det mindre cross, og mer av Taekwondo, musikk og kanskje håndball trening.:))

God helg!

4 kommentarer:

  1. Kjempefine innbydelser Ida, stilig og elegant med svart og hvitt.
    Kos deg med sol, gutte-fri og hobbykrok.
    God helg og klem.
    Sissel

    SvarSlett
  2. Håndballtrening?????? Hva har jeg gått glipp av? Sees i kiosken i morgen!
    Invitasjonene er fine :)
    Janne

    SvarSlett
  3. Så stilige disse ble :-) Kule ark :-) Ha en fin søndag :-)

    SvarSlett
  4. Hiya, I am really glad I have found this information. Nowadays bloggers publish only about gossips and net and this is really irritating. A good website with interesting content, {that is} what I need. Thanks for keeping this site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can not find it.

    SvarSlett