torsdag 3. januar 2013

Første forsøk med julegaven!:))

Av mine 3 sønner fikk jeg til jul pregebrett fra Martha Stewart!:))
Jeg er jo ikke særlig god på bretting, men nå har jeg verktøy så jeg kan øve meg!:))
Første forsøk ble en bursdagseske:


Magnolia motiv, malt med Distress markers.
Øver og øver...


Papirer fra Maja Design. Laget en tag fra Magnolia dies, iden henger 2 små tags, med stjerne og alder på.


Nei, dere får ikke se oppi esken, hemmelig gave!:))


Super søt Tilda, som er morsom og farge.


Sånn, det var første forsøk. Skal ikke se bort ifra at det dukker opp mere sånt her i bloggen!:))

Esken passer i disse utfordringene: 

Da er straks første arbeidsuke over. Og jeg er fremdeles usikker på om det er i skoleverket jeg skal jobbe...håper dette nye året kan gi noen svar!:))
God helg.
Klem

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt pregebrett!
    Denne eska var yndig, nydelig fargelagt Tilda og lekkert pynta.
    Jeg ønsker deg et riktig godt nytt år!
    Klem, Merete

    SvarSlett
  2. Ja, nå kan du lage esker i fleng med nytt pregebrett! Nydelig eske du har laget, herlig motiv og stjernepapir. Det ble kjempefint med tag'en :)
    Ønsker deg et godt nytt år
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  3. Ååå Ida! Dette var en utrolig vakker eske! Nydelig fargelegging og så fint pyntet!!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  4. Gratulerer med pregebrett :) Jeg ønsker også meg en slik :) Dette var en NYDELIG eske og helt utrolig flott fargelagt motiv og pyntet :) Klem Rita

    SvarSlett
  5. Grattis med nytt brett, supert hjelpemiddel til bretting og esker.
    Eska di er kjempefin, nydelig fargelagt motiv, er så fint med sarte farger og masse pynt.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Alltid stas med scrappepakker under treet. Esken ble supernydelig, Ida! Får liksom bare lyst til å spise opp hele greia. Så søt.

    SvarSlett
  7. Nydelig eske du har laget. Jeg liker fargene du har brukt. Flott fargelegging også.
    Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring

    Klem, Audhild

    SvarSlett
  8. Nyyydelig eske:)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  9. I’ve been exploring for a little bit for any high-quality articles or blog posts in this kind of space . Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this site. Reading this info So i’m satisfied to show that I have a very just right uncanny feeling I found out exactly what I needed. I so much no doubt will make certain to don’t put out of your mind this site and give it a look on {a constant basis|regularly}.

    SvarSlett