mandag 14. januar 2013

Jeg har så lyst til å dele!:)) Bloggcandy.

Etter jul har virkelig scrappelysten dukket opp hos meg. Det er jeg så glad for, jeg koser meg masse med motiver og tusjer, og gleden over hobbyen min er på topp!:))
Jeg vil feire det nye året, og snart 20.000 besøk med dere,
Her er min bloggcandy:


Her har jeg plukket ut mine favoritter, det er julepapirer, helårspapirer, motivark fra Sagen, 3 Copics, (R81, R85, og R89) blonder, blomster, poser, perler, dekorteip og 3d puter.
Og ikke minst: Bildmålarna stempel!:))


Hvis du lar deg friste, er det noen enkle grep du må gjøre:
1: Følge bloggen min, eller bli følger,
2: ta med deg bilde av candyen min i sidebaren din, og linke hit.
3: Legg igjen en kommentar, og du er med i trekningen!:))

Trekningen gjør jeg mandag 25 februar.

LYKKE TIL!:))
Klem.

77 kommentarer:

  1. Oj, jeg er visst den første som skriver meg på :) Flott bloggcandy du har Ida! Jeg trodde jeg hadde ført meg opp som følger hos deg for lenge siden, men jeg har i alle fall reg meg nå ;) Bilde ligger i sidebaren.
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. For en flott bloggcandy du deler ut :)
    Blir gjerne med jeg :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mye flott du lager:)Blir gjerne følger av deg:):)Og deltar med glede på din lekre blogcandy!!!
    Klem,Linda

    SvarSlett
  4. Så flott candy :) Denne vil jeg gjerne være med på :) Følger er jeg fra før, har lagt bilde + link i sidebaren i bloggen min :)

    Klem Rita

    SvarSlett
  5. Gratulerer med snart 20.000 besøkende.;-)Du lager jo så mye nydelig. Og tusen takk for muligheten til å være med på denne flotte Candyen. ;-)

    Ønsker deg en nydelig og kreativ dag videre.

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Gratulerer med snart 20000 besøk..
    For en lekker candy... Den vil jeg være med på.
    Bilde med link finner du i sidebar'en min...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Jeg har lige fundet din dejlige side, med mange inspirerendeene kort ideer, jeg skynder mig at blive følger, og om lidt ligger du i min sidebar. knus morkaren.

    SvarSlett
  8. Da ligger du på sidebaren min :-) Kjempe flott candy Ida :-)

    SvarSlett
  9. Da ligger det en lenke til denne fine blogcandyen, Ida. Så herlig. :) Håper håper.... *krysser-fingre-for-å-vinne*

    SvarSlett
  10. Så morsomt med så mange besøkende, men det er jo ikke rart så mye fint du legger ut.
    Jeg er gjerne med! Legger bilde + link på bloggen min! :-)

    SvarSlett
  11. Her var det mye flott. Blir med på denne jeg:-))
    Har vært følger lenge og jeg reklamerer nå for candyen din med bilde og link i sidebaren min.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med så mange besøkende:)Mye flott å se på her inne i bloggen din.
    Jeg vil gjerne være med på trekningen av denne utrolig flotte candyen.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  13. Det er alltid så koselig å stikke innom bloggen din for å se på hva du har laget. Grattis med 20 000 besøkende!

    Setter pris på å få et lodd i potten her. Herlig candy!

    SvarSlett
  14. Спасибо ))http://krujevnica.blogspot.ru/

    SvarSlett
  15. Fald også over din side, vil gerne have de flotte ting. Du kommer på mim sidebar

    SvarSlett
  16. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  17. Congrats to your 20.000. That's great sweetie. Love your blog, since i found it some days ago in bloggerland. If you like, i would invite you, to hop over to mine. (There is a Candy also ;))
    Wish you lots of fun while blogging and showing us your talented creations :)

    Big Hugs, Dunja x

    SvarSlett
  18. Herlig candy, den vil jeg gjerne være med på. Gratulerer med mange besøkende.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  19. Lekker candy! Den blir jeg veldig gjerne med på:) Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem, Lin Monika

    SvarSlett
  20. Hei!

    En spennende candy du har!
    Følger bloggen din og har lagt deg til i sidebaren min!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Anita!

    SvarSlett
  21. Lekker candy du har laga til. Har reklamert for candyen din i sidebar, og følger av bloggen din er eg frå før av.

    SvarSlett
  22. Kjempefin candy Ida, jeg vil gjerne vinne den :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  23. Hi dear Ida,nice to meet you,I'm your new follower,your job is brilliant^_^
    I found your blog while leaving comment on my blogfriend^_^ Iadded your candy and link on my sidebar,thanks a lot for the chance to win^_^
    If you visit my blog I'm very happy^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvarSlett
  24. Vil gjerne være med i trekningen av den flott bloggcandy din. Har lagt meg til som følger.
    Klem.

    SvarSlett
  25. Så nydelig candy! Følger deg fra før, og har postet den i sidebaren min! Krysser fingrene ♥

    Klem

    SvarSlett
  26. Kjempe flott candy du har gående, jeg blir gjerne med:)

    Junhild

    SvarSlett
  27. alle tre gjort håber man kan vinde. men hold op en lækker giweaway.. og sikke en blog har fundet en masse inspiration. knus Helle

    SvarSlett
  28. Lekker candy som jeg gjerne blir med på:)
    Følger er jeg og jeg har linket til deg i sidebaren min.
    Da er det bare å krysse fingre og tær.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  29. Så snill du er som vil dele med oss :) Jeg blir gjerne med å prøver lykken. Følger er jeg allerede, men har linket i sidebaren min :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  30. så flott candy og en nydelig blogg du har, så denne vil jeg gjerne bli med på, klem bente:)

    SvarSlett
  31. For en flott candy, klart jeg vil bli med på den : )

    SvarSlett
  32. Blir gjerne med på denne flotte candy'en, og krysser selvfølgelig alle fingrene jeg har.
    Og så sees vi snart. Klem :o)

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med! Checklist completed:)

    SvarSlett
  34. Hej Ida.
    Jeg er blevet følger af din blog, lagt candyen i min sidebar og her har du en kommentar. Du er super dygtig.
    Knus Sanne

    SvarSlett
  35. Så moro med en utrulig flott candy! :-) Jeg vil gjerne prøve å vinne den, har blitt følger og bilde er lagt til sidebaren på bloggen vår: ttescrapping.blogspot.com

    Ha en fortreffelig fin dag! :-)

    mvh
    Emma :-)

    SvarSlett
  36. Så kjempefin candy!!! jeg trenger absolutt litt inspirasjon så vil være med i trekningen!! Har blitt følger og linket i bloggen min :)
    Klem Anne LIll

    SvarSlett
  37. What a nice and sweet candy!Thank you for the chance!
    Hugs from Italy!

    SvarSlett
  38. Är gärna med på denna fina utlottningen av candyt hat lagt det i min sidebar och blivet följare av din blogg.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  39. Grattis till alla besökare! Tack för att du inspirerar oss andra och delar med dig av med dig av det vackra du gör!
    Jag är gärna med i utlottningen av din candy!

    Kram Kicki

    SvarSlett
  40. Så herlig blogcandy, jeg blir gjerne med. Følger deg og har linket i bloggen min.

    -Wenche

    SvarSlett
  41. Så härligt att hitta en ny inspirerande sida!
    Vi hänger gärna med på denna candyn!
    Kram
    Pysseltokarna

    SvarSlett
  42. Sikke en flot Candy. den vil jeg gerne være med på. Er følger og har linket.
    Tak for chancen for at vinde. :-)

    SvarSlett
  43. Følger, sidebar og kommentar. Nydelig candy :D

    SvarSlett
  44. Så mye lekkert du lager :) Herlig blogg og en herlig candy!

    Jeg er gjerne med og takk for at du scrapper mede Papirdokkene

    SvarSlett
  45. Kjempeflott candy! Og mye flott i bloggen din.
    Jeg blir gjerne med :)

    SvarSlett
  46. Wow for en nyyydelig candy:) Denne blir jeg veldig gjerne med på!! Og så mye lekkert du lager:)
    Har blitt følger (og fans) og har linket i sidebaren..
    Stor klem,
    Synnøve

    SvarSlett
  47. Oj, hele kroppen min sitrer etter å se alt som befinner seg i pakken. Spennende, spennende!
    Jeg er også veldig glad i å lage kort, men har ikke helt kommet opp på samme nivå som deg. Da er det godt at noen deler sine idéer, sånn at jeg kan hente tips og få inspirasjon.

    Trekker 2 lykkelodd, - følger og kommentar :)

    SvarSlett
  48. Koslig å ta en titt i bloggen din, fant veien hit pga candyen. Du har herved fått en ny følger :) tusen takk for muligheten til å vinne litt scrappeglede!

    SvarSlett
  49. Hei! Har sett litt i bloggen din og fant mye flott her inne! Her melder jeg meg på som følger og legger bildet i sidebaren!.. og krysser fingrene! :))
    Klem

    SvarSlett
  50. hej!
    Är nu en följare till din sida som jag hittade idag.. och jag kommer tillbaka för du har så mycket fint att titta på.
    jag vill gärna vara med i din candy. Länk finns i min sidebar.
    ha en bra dag
    kram
    Veronica

    SvarSlett
  51. What a gorgeous and sweet candy! Thank you for the chance to win it!
    Greetings from Ireland..
    Hugs Natalie xx

    SvarSlett
  52. Vilken underbar candy! Tack för att jag får chansen att vara med och försöka vinna! Har blivit följare, lagt upp i sidebar och skriver här!! Kram!

    SvarSlett
  53. Tack för chansen att vinna detta fantastiska candy. Jag har länkat i min sidebar och följare är jag sedan läääänge :)

    Kram Nelle

    SvarSlett
  54. Blir veldig gjerne med i ttrkkningen av denne flotte give aveyen. Blitt følger og linket i sidebaren min og selvsagt lagt deg i bloglisten min også så jeg virkelig er sikker på å få med meg alt det klekre du lager!

    SvarSlett
  55. I came here by accident :) I'm your new observer. I love Magnolia and I see that you too :) If I can write down on your candy. So leave an e-mail kaasaii66@gmail.com
    I greet

    SvarSlett
  56. Denne fantastiske candyen må jeg selvsagt være med på! Har fulgt dine oppfordringer, og venter i spenning! :O)

    SvarSlett
  57. Thank you to win sweet candy. :)

    SvarSlett
  58. Her var det mye lekkert - denne candyen blir jeg veldig gjerne med på :)

    Marit

    SvarSlett
  59. Følger, linket og kommenterer :) flott candy og flott blogg :)

    SvarSlett
  60. Grattis! Jag vill vara med och hoppas på tur att få candyn. Jag har länkat i min blogg.

    SvarSlett
  61. I have followed you, linked you on my sidebar and commented :D I love you giveaway! Such a generous person <3 Thank you for the chance to win these! :)

    SvarSlett
  62. visst vill jag vara med i tävlingen om den fina candy, blir två lotter för mig .
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  63. Thank you for the chance to win this lovely candy :) I'm glad I found another Magnolia blog.
    I'm following and I added a pic of the candy on my sidebar.
    Hugs
    HazelQ

    SvarSlett
  64. Nu har jag lagt till dig, hoppas på nybörjar tur...har bara haft bloggen i 2 veckor.

    Ha det bäst//K8

    http://katesscrapcorner.wordpress.com/

    SvarSlett
  65. Hejsa... jeg var så heldig at finde din blog. Jeg er ny følger og har linket i sidebar.
    Glæder mig til at følge med i, hvad du laver.

    Knus Jytte :)

    SvarSlett
  66. Hej. Jeg har tilmeldt mig som følger og linket i min sidebar. Hvor er det nogle fine ting i din give-away. Vil vente spændt, om jeg bliver den heldige.

    Hilsen
    Susanne
    susannegrundvad.blogspot.dk

    SvarSlett
  67. Hei snuppa, henger meg på jeg også, før det er for sent, for du er så raus, og gir bort bare lekre godsaker her :-)
    Følger har jeg vært lenge, det vet du, og du ligger i begge sidebarene mine; en med candyen, og en i rullelisten (elr hva d nå heter..)
    Klem
    Turid

    SvarSlett
  68. Gorgeous candy, Ida! Thank you so much for the chance to win.
    Hugs, Karina

    SvarSlett
  69. Hei. Jammen er det mye flott her i bloggen din! Takk for sjansen til å vinne en kjemecandy:)
    Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  70. GOrgeous candy. Good Luck to all and thank you for giving someone the chance to win beautiful candy! xxx Ann Marie (My Eclectic Spirit)

    SvarSlett
  71. For en flott candy ! Jeg henger meg på i siste liten. Takk for sjansen
    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett
  72. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  73. I think other site proprietors should take this web site as an model, very clean and wonderful user genial style and design, let alone the content. You are an expert in this topic!

    SvarSlett