mandag 11. februar 2013

Rester til et tagkort.

jeg har laget et tagkort med restepapirer fra maja design.
Jeg har brukt bølgepapp, kakeserviett, osteklut, punch fra Ms, blonder og blomster. Tad diesen og gjerdet er ifra Magnolia, samme med motivet som er farget med Promarkers. Bursdagsteksten er fra North Star Stamps, poststempel fra Kort og Godt.

***

***

***


***

***
Vi hadde en koselig morsdag igår, med kaffe på senga,og nye slalombriller i gave!:))
En time på langrenn, imens gutta kjørte slalom var deilig.

Igår ble et av kortene mine iblant topp 4 hos Sketchy Color, det er jo stas!:))
Så er jeg veldig glad for alle dere som har ønsket å følge bloggen min, og være med på candyen.
Det setter jeg stor pris på. Takk!:))

Ha en fin uke.
Klem.

10 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert ♥ Masse flotte detaljer og nydelig fargelagt:) Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig fargelagt altså! Ja, hele kortet er bare superfint.

    SvarSlett
  3. Et hærlig restekort du har laget:)
    Mange fine detaljer og flott fargelagt:)
    Ønsker deg en fin mandag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, herlig fargelkagt motiv og oppsett, klem bente:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med topp4 hos SC! Velfortjent..du lager så mye fint Ida! Dette intet unntak!!
    Nydelig fargelagt og mange fine detaljer!!!

    Ha en fin uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  6. Tagkortet er nydelig. Så fint med lag på lag og Tilda er nydelig fargelagt.
    Gratulerer med Topp 4 . Kjempegøy !!!!!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  7. Åh så fint! Färgläggningen av klänningen är fantastisk!! Du har verkligen fått liv i kjolen!
    Ha en fin dag! Kram

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! Og sier meg enig med de andre: flott fargelegging!

    SvarSlett
  9. Lekkert tagkort også !!
    Klem

    SvarSlett