søndag 3. februar 2013

Uvante farger, ny blogg og ny hals!:))

Nå var det på tide med litt fornyelse i bloggen (det er jammen mye jobb!),  og et nytt staffelikort.
Hadde virkelig problemer når jeg lette etter papirer som passet til dette motivet. Tusjet i litt skarpe farger, en dag jeg øvde meg med Copics.
Men så fant jeg litt fargerike papirer fra Magnolia. Så ble det et litt mere fargerikt kort enn jeg egentlig liker.:))

***

***


***


***


Her har jeg heklet meg en hals til vinterferien!:)) 100% ull og dobbel tråd.
Deilig og varmt!:))

Kortet sender jeg inn til Nordsalten hobbyklubb - bursdag,
og KortOmania - turkis.

Ha en strålende søndag kveld!:))
Klem.

15 kommentarer:

  1. Bloggen din har blitt kjempefin. Og jeg synes kortet var lekkert også, jeg. Turkis og rosa er jo knallflott sammen.
    Halsen ser også deilig ut.Klem :o)

    SvarSlett
  2. Kjempefin ny blogg, Ida, og så fint kort! :) Herlig og fargerikt også. Flink du er blitt med Copics, det hjelper å ha brukt Promarkere, man får jo øvelse der og. Om enn ikke helt eksakt samme fargekombinasjoner kanskje. Jeg brukte ikke mine Promarkere særlig lenge, før jeg byttet dem ut ;). Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  3. Grattis med "ny" blogg Ida! Fiksa du det sjøl eller måtte Sondre slite? Måtte forandre min i går jeg, kunne jo ikke ha den fargen med rååsa kort...

    Herlig kort fra deg, om enn noe uvante farger. Digger skarpe farger jeg :)

    Digger halsen og, lurer på om jeg ikke må herme litt der..

    Ha en flotters kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Sødt kort, og dejlig hals varmer. knus morkaren.

    SvarSlett
  5. Jätte gulligt kort så snyggt dekorerad härliga färger.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  6. Søt hedder,nydelig kort og en kjempe fin hals :-) Flink du Ida :-) Ha en flott uke :-)

    SvarSlett
  7. Flott bloggen din har blitt, nydelig kort og strikket hals. Jeg liker fargene på kortet ditt veldig godt og så fantastisk flott du har fargelagt:)
    Ha en fin uke!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Så fint, vilka härliga färger! Gillar massor!!

    Kram Kicki

    SvarSlett
  9. Kortet ble kjempe fint :) Også så nydelig fargelagt

    SvarSlett
  10. Nydelig fargerikt kort. Kjekkt med litt farger også :)
    Halsen du har heklet er nydelig,helt i min " ånd ".

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  11. Gratulerer med ny og fin blogg:)
    Jeg synes kortet ditt ble kjempefint, er litt kult med skarpe og friske farger synes jeg!

    Ha ei fin uke :)

    Klem Mette

    SvarSlett
  12. Ny og fin blogg Ida:-)
    Kortet ditt ble nyydelig!! Har sett det live.. utrolig flott fargelagt og herlige farger!!
    Flink er du til å hekle også...kjempefiiin!!!

    Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  13. Herlig kort med sterke fine farger!

    Takk for at du scrapper med NSHK!

    Klem, Mari

    SvarSlett
  14. Det er jo herlig med litt masse farger innimellom! Dette kortet var skikkelig sommerlig og fint!
    Takk for at du scrapper med NSHK! Håper du deltar i våre to andre bursdagsutfordringer også :)
    Karen Elise :)

    SvarSlett
  15. Wow! This can be one particular of the most beneficial blogs We have ever arrive across on this subject. Basically Fantastic. I am also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

    SvarSlett