tirsdag 28. januar 2014

Griper inspirasjonen!:))

Har nok en liten mini-tørke, så når en først  føler et snev av inspirasjon,
 er det bare å hive seg med!:))




Her er et kort med stempel fra My Besties, som er farget med copics.


kjolen måtte få litt bling:))


Baksiden av "kortet". Synes dette er en fin og lettvint måte å lage kort på, greit med variasjon.


Her er min helt nye dies fra Magnolia, veldig søt!:)) Ett sett med hjerte, stjerne og sirkel.

Inspirasjonen til kortet kom fra Sketchy Colors, som vil se fargene blå-grønn.hvit.
så den utfordringen vil jeg delta på!:))

Ha en fin uke.
Klem.



6 kommentarer:

  1. Åhhh Ida, så vakkert!!!
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Nydelig fargelagt motiv, og flott pyntet kort:)
    Ønsker deg en fin natt:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort!Lekkert farget motiv og så stilig med tagen på baksiden!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken og lykke til!
    KLemmer,Kari :)

    SvarSlett
  4. Vakkert kort!! Nydelige farger og ikke minst superfint fargelagt det søte motivet...så fint med bling på kjolen:-)
    Søt ny dies fra Magnolia:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Det er godt vi kan klore oss ut av tørken sammen Ida ;) Og nå har sannelig jeg fått blogget mitt bidrag og! Verden står ikke til påske ass...
    Kortet ditt ble helt nydelig. Fy søren som du har dreisen på copicsene. Vakkert, rett og slett.
    Og de diesene var veldig søte altså, lurer på om ikke de må inn på ønskelista mi :)
    Vi sees plutselig. Må ta en dag til med farging. For jeg var jo ikke så veldig effektiv sist...
    Ha en flotters dag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Tørke vet jeg alt om, det er lite gøy.
    Flott fargelagt motiv, og så lekkert med båndene og hjertet. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett